منتدى نجوم المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى نجوم المستقبل

معا للتطور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنوته كيوت بتموت فى التوت

بنوته كيوت بتموت فى التوت

انثى

الثور

وظيفتك : مجنونه

المزاج : اممممممممممم الفول بزيت الحار

انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Empty
مُساهمةموضوع: انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه   انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Emptyالأحد يونيو 14, 2009 4:07 pm

للولى للولى للولى للولى
انا جييييييييييييييييييييت
بعد فتره رخمه من الامتحنات
خلصت اخيرا خدو بلكو بنوته هتكل عيلكو
يلا عوزه اسمع اعلى ترحيييييييييييييييييييييييب
بملكة البتاع ده يلاااااااااااااااااااااااا
هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

bounce bounce bounce bounce bounce
lol! lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol! lol! lol!
afro afro afro afro afro
affraid affraid affraid affraid affraid
MAHMOUED KHEDER

MAHMOUED KHEDER

ذكر

الثور

وظيفتك : " مهندس كمبيوتر" وتصميم أعلانات وبرمجيات وبروفسير فن الكتابة والطباعة

المزاج : هو النقش بالقلم وخاصةً الشعر

انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه   انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Emptyالإثنين يونيو 15, 2009 8:35 pm

اهــــــــــــلاً بـــــــــعـــــــــــــودة الـــــــنــــــــدلـــــــة الــــمـــــجــنـــــونــــــة

اوووووووووووووو
AhMeD HaRrY

AhMeD HaRrY

ذكر

الثور

وظيفتك : ساحر

المزاج : وحد شاى

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه   انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Emptyالثلاثاء يونيو 16, 2009 4:32 pm

بنوته ازيك اهلا بيكى يارب تكون انتهت امتحنتاك على خير
نورتى
http://www.nogumix.com/chat/
ryna

ryna

انثى

الثور

وظيفتك : ساحرة

المزاج : وردة متفتحة

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه   انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Emptyالخميس يونيو 18, 2009 7:42 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
http://www.sabrina.rigala.net
الامبراطور

ذكر

العقرب

وظيفتك : امبراطور المنتدى

المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه   انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Emptyالأحد ديسمبر 20, 2009 7:47 pm

اهلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان بالشابة الروشة طحن
الامبراطور بيحيكى من المملكة بتعتة
الامبراطور

ذكر

العقرب

وظيفتك : امبراطور المنتدى

المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه   انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت  رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه Emptyالأحد يناير 31, 2010 3:12 am

يا ولكم يا ولكم يا الف مليون ولكم ايه الحلاوة دى ايه الطعامة دى ايييييييييييييييييييييه احلى تحية للموجدين فى المنتدى كله والنتديات كلها اللى حولينا وانتم اولهم
كبيركم الامبراطور

انا جييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت رحبوووووووووووووووووووووووووووووووووو بيه
صفحة 1 من اصل 1